#1 2008-11-22 14:44:25

Tomix

Prezydnet

Zarejestrowany: 2008-11-22
Posty: 3
Punktów :   

Pojazdy specjalne

GLBA

GLBA 0,7/1        Mercedes 812 Vario    --> 80 tyś.
GLBA 1,5/8        Mitsubishi Canter    --> 80 tyś.                     
GLBA 1/2,5        Renault Mascott                 --> 80 tyś.
GLBA 1/6        Iveco Turbo Daily    --> 80 tyś.
GLBA 1/1         Scam        --> 80 tyś.

GBA/GBM

GBA 2,1/16       Star Man 1466    --> 200 tyś.
GBA 2/16          Star 1142        --> 180 tyś.
GBA 2,5/16        Star 244                        --> 150 tyś.
GBA 2/20        Star Man 14.225    --> 150 tyś.
GBA 2,5/16       Star Man 12.185              --> 140 tyś.
GBA 2,5/24        Man TGM  13.280    --> 210 tyś.
GBA 2/24         Man LE220B       --> 210 tyś.     
GBA 0.8/0.9     Renault Midliner S150    --> 130 tyś
GBA 2/17        Renault Midliner 4x2    --> 150 tyś.     
GBA 2/30        Renault Midliner 4x4    --> 180 tyś.     
GBA 2,5/30        Renault Midlum    --> 200 tyś.               
GBA 2,5/24        Mercedes Atego    --> 250 tyś.
GBA 2/24        Mercedes Unimog    --> 180 tyś.           
GBA 2/30         Volvo FL 614    --> 200 tyś.
GBA 2,5/16     Volvo FL 240    --> 200 tyś.
GBA 2/16          Steyr 10S23    --> 180 tyś.                       
GBA 2,5/16        Iveco Eurocargo    --> 200 tyś.
GBA 2,5/24        Iveco Magirus    --> 160 tyś.
GBA 2,4/40     E-One Spartan    --> 300 tyś.
GBM 2,5/8        Star 244        --> 120 tyś.
GBM 2/8        Star 266                        --> 120 tyś.
GBM 1,5/8         Iveco Magirus             --> 150 tyś.

GCBA

GCBA 6/32        Jelcz 004                      --> 150 tyś.
GCBA 5/32         Jelcz 422 4x4    --> 220 tyś.   
GCBA 5/24         Jelcz 422 4x2    --> 200 tyś.
GCBA 8,2/32    Tatra 815        --> 200 tyś.
GCBA 5/40         Mercedes Axor     --> 280 tyś.
GCBA 8,4/50     Mercedes Actros    --> 300 tyś.
GCBA 5/32        Mercedes Atego    --> 250 tyś.                           
GCBA 5/32        Renault Premium    --> 260 tyś.
GCBA 8/50         Renault Kerax    --> 300 tyś.
GCBA 10+4/60     Renault Kerax    --> 350 tyś.
GCBA 4/32   Renault Kerax 4x4       --> 280 tyś.
GCBA 5/32   Renault Kerax 4x2       --> 280 tyś.
GCBA 5/32        Man LE 18.280    --> 200 tyś.
GCBA 5/32        Man TGM 18.330    --> 250 tyś.   
GCBA 9,5/60    Man TGA 26.430    --> 280 tyś.
GCBA 5/32                       Scania P 380                    --> 280 tyś.
GCBA 8/48        Scania P 124 CB    --> 300 tyś.
GCBA 9/58         Scania        --> 320 tyś.
GCBA 3/47        E-one Hush        --> 400 tyś.
GCBA 13/48    Steyr 1490        --> 200 tyś.
GCBA 8/48         Volvo FM12                --> 300 tyś.
GCBA 8/42        Iveco EuroTrakker    --> 300 tyś.
GCBA 4/16        Magirus Deutz    --> 200 tyś.
GCBAPr 6/48/1000     Scania P124    --> 350 tyś.

GCBM/SCZ

GCBM 28          Renault Magnum    --> 150 tyś.
SCZ 18         Jelcz 325                    --> 100 tys.                     
GCBM 20/16     Jelcz 415                       --> 100 tyś.

SRT

SLRt         Ford
Transit        --> 100 tyś.
SLRtBA 1/2,5     Renault Mascott    --> 180 tyś.
SLRt         VW T4        --> 80  tyś.
SLRtBA 1/6        Iveco Turbo Daily    --> 180 tyś.
SLRt        Lublin II        --> 150 tyś.
SLRt         Tarpan Honker    --> 130 tyś.
SRT         Steyr        --> 200 tyś.
SRT         E-One Ford Duty      --> 250 tyś.
SRT         Iveco Magirus    --> 200 tyś.
SRT         Mercedes Unimog    --> 200 tyś.           
SCRt         Scania        --> 300 tyś.                               
SCRt         Man 18.284        --> 300 tyś.                                 
SCRt         Iveco EuroCargo    --> 200 tyś.                         
SCRt         Mercedes 1726    --> 250 tyś.             
SCRt         Jelcz 422        --> 150 tyś.
SCRt         Renault Kerax                   --> 300 tyś.

SRD
           
SCRd         Volvo                              --> 230tyś.
SCRd         Renault Kerax                      --> 300tyś.
SCRd         Volvo FL 10.230(mega city)  --> 250 tyś.   
SDź-50         Bumar Łabędy                    --> 200 tyś

SRChem

SLRCh         Mercedes Sprinter    --> 180 tyś.
SLRCh         Renault Mascott               --> 180 tyś.
SLRCh         Iveco Turbo Daily             --> 180 tyś.
SLRCh        Mercedes Vario    --> 180 tyś.
SRCh        Star 742                          --> 200 tyś.
SCRCh         Man 12.282        --> 200 tyś.
SCRCh         Jelcz 422                      --> 200 tyś.
SCRCh         Scania        --> 300 tyś.
SCRCh         Renault Kerax    --> 300 tyś.     
SCRCh         Renault Premium               --> 200 tyś.
SCRCh         Mercedes Atego.       --> 200 tyś.
SCRCh         Iveco Magirus    --> 200 tyś.

SH

SH-18        Star  200        --> 100 tyś.                                 
SH-37        Mercedes Econic               --> 300 tyś.
SH-66         Mercedes 2629                 --> 400 tyś.
SHD-25          Man TGL 12.240    --> 300 tyś.
SH-21        Volvo FL6        --> 250 tyś.
SH-24        Volvo FL6        --> 300 tyś.
SH-42        Volvo FM9        --> 320 tyś.

SD

SD-30         Magirus Deutz    --> 250 tyś.
SD-39         Mercedes Atego 1528     --> 300 tyś.
SD-30         Iveco Magirus    --> 250 tyś.
SD-37         Iveco Magirus    --> 280 tyś
SD-50         Iveco Magirus DL 50    --> 300 tyś.
SCDBA 30/1/35     E-One Hurricane    --> 500 tyś.
SD-30         Ifa        --> 180 tyś.
SD-37             Jelcz                                   --> 200 tyś.

SOp

SLOp         Nissan Terrano                  --> 140 tyś.
SLOp         Toyota
Hilux    --> 130 tyś.
SLOp         Nissan Patrol                   --> 120 tyś.
SLOp         Suzuki Grand Vitara             --> 110 tyś.
SLOp         VW Bora                         --> 120 tyś.
SLOp         Opel Astra II                   --> 120 tyś.
SLOp         Ford Focus                      --> 80 tyś.
SLOp         Polonez        --> 50 tyś.
SLOp         Skoda Octavia Kombi    --> 100 tyś.
SLOp         Kia Sportage    --> 140 tyś.
SLOp        Renault Kangoo    --> 100 tyś.
SLOp        VW Caddy        --> 120 tyś.
SLOp         Nissan Pick-up    --> 130 tyś.

SPR (grupy poszukiwawczo-ratownicze)

SLPR         VW T4        --> 120  tyś.
SPR         Mercedes Atego    --> 200 tyś

SRR

SLRR         VW T4        --> 80  tyś.
SLRR         Ford Transit        --> 150 tyś
SLRR         Toyota Hilux    --> 100 tyś
SLRR         Renault Trafic                   --> 100 tyś.
SLRR         Ford Tourneo    --> 100 tyś.
SLRR         Fiat Ducato        --> 100 tyś.
SLRR         Tarpan Honker    --> 100 tyś.
SLRR         Nissan Pick-up    --> 130 tyś.

SKw

SLKw         Daewoo Lublin                 --> 60 tyś.
SLKw         Renault Mascott               --> 80 tyś.
SKw         Renault Midlum                  --> 150 tyś.
SKw         Star 200                        --> 100 tyś.
SKw        Star 12.157        --> 150 tyś.
SKw         Jelcz 315        --> 120 tyś.

SBus

SLBus         VW T4        --> 80 tyś.
SLBus         VW Vito        --> 100 tyś.
SBus        Ford Transit        --> 130 tyś.
SCBus         Jelcz 110D        --> 150 tyś.

SRWys

SLRWys         Mercedes Sprinter    --> 150 tyś.
SLRWys         Renault Trafic    --> 140 tyś.
SRWys         Man LE 14.280                 --> 200 tyś.
SRWys         Mercedes Unimog    --> 200 tyś.
SRWys         Iveco Magirus    --> 160 tyś.

SRW

SLRW          Mercedes Sprinter            --> 150 tyś.
SLRW         Tarpan Honker + łódź       --> 100 tyś.
SLRW         Renault Master + ponton    --> 150 tyś.
SLRW         Gaz Gazele        --> 150 tyś.
SRW         Man LE 14.280 + ponton    --> 200 tyś.
SRW          Renault Midlum                 --> 200 tyś.
SRW         Mercedes Atego               --> 200 tyś.
SRW        Star 266        --> 150 tyś.
SCRW         Jelcz 320        --> 200 tyś.

GPr / GSn

GCPr 3000         Jelcz 315          --> 150 tyś
GPr 1500         Star 200                            --> 150 tyś
GSn 900                            Star                                    --> 150 tyś.

SPgaz

SPgaz         VW T4        --> 70 tyś.
SPgaz        Ford Transie        --> 120 tyś.
SPgaz         Lublin           -->70 tyś.
SPgaz         Mercedes Sprinter    --> 100 tyś
SPgaz         Renault Midlum    --> 150 tyś.

SDŁ

SLDŁ         Jeep Cherokee    --> 100 tyś.
SLDŁ         Żuk        --> 80 tyś.
SLDŁ         Nissan Terano    --> 100 tyś.
SLDŁ        Iveco TURBO Daily    --> 120 tyś.

SOś /SOn

SOn         Lublin III        --> 100 tyś.
SOś         Żuk        --> 80 tyś.

SW

SW 2000        Star 244        --> 130 tyś.
SW 3000         Star 266        --> 150 tyś
SW 5000        Star 266        --> 200 tyś.
SW 3000        Star 944        --> 200 tyś

SKn

SKn        Star 244        --> 100 tyś.
SKn         Renault Kerax 420     --> 200 tyś.
SKn         Mercedes Actros     --> 200 tyś.
SKn         Jelcz 415

SRMed/karetki

SLRMed         VW T4        --> 100 tyś
SRMed         Iveco Magirus    --> 150 tyś
Mercedes Sprinter                     --> 120 tys
Renault Master                        --> 150 tys   
Mercedes Vito                         --> 150 tys
Ford Transit                          --> 150 tys
Pegout Boxer                          --> 150 tys
fiat ducato                           --> 120 tys
VW Crafter                            --> 150 tys
Fiat Scudo                            --> 120 tys
VW LT                                 --> 150 tys



PRZYCZEPKI /KONTENERY

Wszystkie kontenery 50 tys i przyczepki też

Kontener kwatermistrzowski
Kontener ochrony dróg oddechowych
Kontener przeciwpowodziowy
Kontener dekontaminacyjny
Kontener ratownictwa wodnego
Kontener ratownictwa chemiczno-ekologicznego
Kontener sanitarny
Kontener z pompą szlamową
Kontener zbiornik na środki
gaśnicze 10m3 wody

Przyczepka z agregatem proszkowym
Przyczepka z DWP-24
Przyczepka ratownictwa wodno-ekologicznego
Przyczepka ratownictwa chemiczno-ekologicznego
Przyczepka oddymiająca
Przyczepka z motopompą o wysokiej wydajności
Przyczepka z zaporą olejową
Przyczepka z łodzią hybrydową
Przyczepka z agregatem prądotwórczym
Przyczepka z agregatem piany lekkiej
Przyczepka ze skokochronem
Przyczepka Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo Ratowniczej
Przyczepka z wentylatorem
Przyczepka z sorbentem
Przyczepka z zaporą przeciwolejowa o długości łącznej 2000 metrów
Przyczepka ze sprężarką
Przyczepka z namiotem pneumatycznym
Przyczepka ze środkiem pianotwórczym

Agregat proszkowy AP-250

Pompa M40/8 Rosenbauer
Pompa AP-8000/8



Spis dzięki stronie www.strazpozarna.pun.pl

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl